GAH!

Jag är så trött på idioter som tar barnens pappa i försvar!
Vad fan är det med er!?
ALLA barn, inte bara mina har rätt till en pappa som ställer upp och bryr sig!
Och sen vräka ur sig att jag ska släppa taget!
Släppa taget!?
Är ni seriöst dumma i huvudet som tycker att.. ja men nu har det gått så lång tid så släpp taget.
Eh!?
Ska barnen oxå släppa taget för det har ju gått 7 år nu och då borde ju pappan äntligen få lite andrum och slippa arga ex. (ja, han har FEM barn med mig och en tjej till) och slippa känna att han borde vara pappa stackars kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake!

Jag släpper aldrig i helvete taget om min åsikt att barnen behöver sin pappa!
Han som person skiter jag i!

Idag fick dom ett julkort som han stoppat i ett kuvert och inte ens skrivit deras namn på utan bara ordet barnen och sen efternamnet. (är det jobbigt att bokstavera tre flickors namn?)
Och som Jasmine sa...
- Är det verkligen bara ett kort?

SIST MEN INTE MINST SÅ VAR DET HAN SOM FLYTTADE 60MIL BORT OCH INTE MIN SAK ATT SE TILL ATT DET BLIR NÅGOT UMGÄNGE OCH INTE MIN SAK ATT BETALA DYRA PENGAR TILL BENSIN ELLER TÅGBILJETTER!
SÅ SKYLL FÖR FAN INTE PÅ MIG!

Och upplysningsvis för dom som är helt iq befriade...
Pappa är man HELA livet inte bara i ett visst antal år.

Dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: neli

haha gud va kul :D dem små är alltid kaxiga haha.

2010-12-21 @ 17:05:59
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: hanna

bra där <3

2010-12-26 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0