Jag är bäst!

Dom senaste 4 mån har jag haft någon slags skada på nån av händerna..
Sist klämdes min stackars hand i en taxidörr! (ingen förstår hur handen faktiskt klarade sig så bra som den gjorde eftersom dörren gick helt igen).
Nu har den nästan läkt och då skär jag mig i ett finger på den andra handen på ett satans avloppsrör!
Hur f*n lyckas man?
Och eftersom det var ett avlopp så har jag skurat den med tvål!
Skönt? Nej!
Kan säga att dom som flyttade härifrån inte hade gjort rent det iaf och inte fick jag ihop skiten heller för det fattas förmodligen en del ^^
Vad är flyttbesiktning?
Så nu ska jag ringa kustbostäder, Undrar om jag får vänta et år på att få detta fixat oxå?

För er som undrar så använder vi inte den toaletten speciellt mycket så det är därför jag inte upptäkt att det läcker ifrån avloppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0