Köpa julklappar i sista minuten?

Letar du fortfarande efter den perfekta julklappen eller bara inte kan komma på vad du ska köpa?
Då ska du kika in på hitta julklappen så får du gratis julklappstips!

Själv så är jag så gott som klar med mina julklappar förutom till min 10 åriga dotter, så jag testade julklappsgeneratorn på sidan :)



Du fyller i ålder, kön och pris sen hämtar sidan fram dom alternativ som finns länkade!
Jag klickade på bling bling kontorsmateriel eftersom 10 åringen ska få ta över min gamla dator och då är det säkert kul att få lite bling bling till skrivbordet!


Sakerna säljs av Coolstuff och var prisvärda tycker jag.

På sidan hittar du även lite julmats recept, julpyssel och lite om julens historia.
Tex. så hittade jag recept på troll deg och kom på att det ska jag nog göra åt tjejerna i helgen så dom har något att pyssla med när jag gör annat som ska fixas innan julen :)

Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: jag har mer än det men nu fixade Simon det :)

jag hade varit lite dum bara..man får ju ett email när man gör ett account, jag hade inte gått in för att göra det tillgängligt om man säger så. haha :)

2010-12-16 @ 19:04:49
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Lite bling-bling-grejer är väl aldrig fel :)



Ha en fin dag!

2010-12-17 @ 02:50:54
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0