Puh

Nu har jag varit ner på stan och handlat lucia linne och glitter till Mickis som hon ska ha imorgon och hon är på badhuset nu så hon kommer bli jätteglad när hon kommer hem ;)

Själv så är jag fortfarande förkyld fast ögonen rinner mer än näsan så det är jäkligt drygt att gå utomhus i kylan :/
Imorgon hoppas jag på att träna iaf fast det var en ren prestation att ta sig hem ifrån affären... haha


 

Bjuder på denna så länge, den äger ju ;)

Lyssnade på den på repeat förut när vi fixade granen.. haha

 

Vi har ju köpt plastgran i år eftersom den passa så fint ihop med mitt draperi i vardagsrummet =P

När jag plockade ut den ur kartongen så säger jag..

-Omg! Granen är i 1000 delar!

Då säger Mickis..

- Mamma ge mig dom mamma det är som ett pussel för småbarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0