Stopp och galopp!

Jag är snorförkyld :/
Eller iof nyser mest men trodde det höll på att gå över igår men icke sa nicke..
Hade jag varit karl så hade jag varit död nu men jag brukar vänta med att vara döende tills jag har dubbelsidig öroninflamation och halsfluss samtidigt och dessutom spyr av det starka penicilinet.. typ.
Brukar nämligen lyckas med den kombinationen när jag väl blir sjuk ;)

Sen undrar jag...
Är det inte dax för barnens sk "pappa" att höra av sig och fråga vad han älskade? barn vill ha i julklapp?
Nej just ja dom kan ju inte skicka något för hans satkärring har ju sagt till alla hennes polare att jag slänger julklapparna ^^
Vilka Idioter det finns...
Men jag förvånas inte längre!

Men det ska du veta idiotjävel att din dotter Jasmine mår så pass dåligt pga dig nu så hon orkar inte med skolan.
Hoppas det känns bra.

Nu kommer jag få skäll... help!
Jag borde ju få medalj istället för att jag tagit hand om barnen själv.

Annett håll käft för du vet ingenting ..nolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0