Sugen?

Nu är säkert många i full gång med att nörda cataclysm men jag har en aning svårt att hitta inspiration att logga in och börja faktiskt..
Ska nog baka och städa lite först :)



Här har ni anledningen...
Levla 6 st gubbar till 85 verkar inte som en jättehit nu innan jag ens har börjat..
Men jag har iof roligt sällskap nu när jag är tillbax i min gamla guild med allt roligt folk, satt i Mumble igår och skrattade.. haha

Jag väntar nog på att A vaknar till liv så jag har någon att retas med.. höhö

Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: Awesome! jag har nyss börjat spelat, min pojkvän håller på att lära mig. Så kör just nu på sån där 10 dagar gratis så jag lär mig allt innan jag köper spelen :) är bra sugen! men förstår att de är drygt att lvla alla dom där..

2010-12-07 @ 20:36:09
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0