Tänk lite..

Imorgon är det Nyårsafton..
Tänk efter lite före innan du smäller av dina vackra raketer och bomber osv.

DU kanske tycker att det är fint men tänk på alla stackars djur som blir skrämda till döds varje nyår..

Har du lite bakom pannbenet så fattar du nog att man inte skjuter i tätbebyggt område..
Dom som gör det ändå är hjärndöda.. hoppas ni råkar sätta en raket i röven!

Själv ska jag njuta av att för första gången på 6 år kunna fira nyår utan att behöva oroa mig för att min stackars hund inte ska orka mer eftersom han inte finns i livet mer..

Men det känns ändå tufft för jag känner med alla andra som sitter där med sina stackars skotträdda hundar och jag ska helt plötsligt vända barnens "helvetesafton" till en festlig grej..

Kan bli tufft men vi ska klara det.

R.I.P Teddy vi saknar dig

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Gott nytt år!

2011-01-01 @ 10:39:57
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Anonym

men lotta ditt lilla luder lär dig hålla käft så slipper du få fler hjärnblödningar! eller nä fortsätt gaffla så blir det ju tyst till slut.

2012-02-03 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0