Coolt

Jag tycker det är coolt med all snö!
Hoppas vi blir insnöade som min kompis oroade sig för! hihi
Vi gick omkring nere på stan och fånade oss om det igår..
typ "nämen kolla jag är ute och jag lever"
Sen stod vi utanför bibblan och så kom en ambulans och hämtade en gammal tant innifrån bolaget så tydligen var det farligare där inne ;)

Fast än så länge kan vi gå ut utanför dörren även om man tydligen skulle undvika det i helgen :)
Ev. ska vi grilla i min snygga snöborg ikväll om vädergudarna tillåter!



Jag försökte sälja den på blocket igår men fick inte annonsen godkänd :(

Min text under villor/radhus

helt ny och fin snöborg säljes.. (ev uthyres om ni inte orkar bära den) Säljes
pga. töntig morsa som bygger snöborgar till sina barn. ev. kan borgen bytas
mot en lagom stor unge som gillar snö ;)

Blockets svar

Orsak:

Blocket.se förbehåller rätten att inte godkänna annonser med orealistiska
erbjudanden. Din annons har uppfattats innehålla ett sådant.

Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHA, du är så störd mamma XD

2010-02-20 @ 11:33:11
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Humorskallen

Knasiga annonser har ju varot på Blocket förr Denna hade ju fungeratben tid endå.

2010-02-20 @ 11:52:20
Postat av: ewe♥

Härlig blogg!

Ha en trevlig dag :)

2010-02-20 @ 15:25:07
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Nicolé

hahaha, jag tycker det var klockrent! tråkigt att dom inte godkände det skämtet. det har ju funnits så mycket knasiga saker där förut, visste du tillexempel att det var en förut som la ut sin fru på blocket? :D på skoj hoppas vi..

2010-02-21 @ 01:09:03
URL: http://gummsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det Finns Knäpp annonser kvar!!!

2010-02-21 @ 16:06:07
Postat av: Anonym

13 klär om stolar, du har ju en nästan likadan! Sälj den på Blocket..

2010-02-21 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0