Döda ett rykte?

Jag fick en kommentar för nån vecka sedan..
"Ja men du är väll sjukskriven nu?"
Jag blev lite paff och samtidigt full i skratt för sånt är så typiskt den här lilla hålan vi bor i!
Sen igår så fick jag den kommentaren igen!

Så jag ska döda ett rykte nu även om alla inte läser min blogg fast jag vet ju att dom som lyssnar på och snackar mest bullshit om mig läser så..

NEJ jag är inte sjukskriven!

Haha idioter..

Jag har varit sjukskriven eftersom jag levde i ett sånt här förhållande bla, behöver man säga att psykologen sa åt mig att lämna men att jag inte klarade det?

Nu är jag fri och absolut inte sjukskriven.

Och ni som vet bäst!
Vad är diagnosen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0