Fint väder!

Så var det snöstorm igen och folk skottar som tokar när det snöar.. haha man blir ju full i skratt :)
Är det inte smartare att gå ut och skotta när det slutat snöa och lixom göra det EN gång istället för 10?

Vi gick till skolan nyss och Teddy skuttade omkring och tyckte det var askul med snöstorm!
Knäpphund :)
Igår kollade vi "sommar med Göran" och mumsade nybakta kanelbullar och Filmen var helt ok.



Idag har jag lovat Sabina att vi ska baka en massa kakor och att jag ska handla när hon är i skolan så vi kan sätta igång när hon slutar..
Hur kul är det att gå ner på "City" när det är snöstorm?

Sen så ska jag ta en fika med Pia oxå var det tänkt för hon ska få mobiltelefonen som Jasmine fick av sin pappa eftersom Pias blev stulen när vi var ute sist!
Helt onödig stöld för övrigt eftersom dom varken försökt använda bankkortet eller mobilen.. trodde tjuven att hon hade lönen i väskan eller?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag kmr och äter haha ser gott ut(;

2010-02-10 @ 14:30:07
URL: http://thereesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0