Mycket gnäll på vädret..

Jag tycker folk gnäller för mycket!
Nu är det kallt, för mycket snö osv..
Vad vill ni ha hellre?
Kal stenhård backe och halkiga vägar?
Gnälliga barn för att det inte finns något att göra utomhus?
Snöslask?

Jag tycker att det är härligt att det kommit så mycket snö!
Även om mina barn har blivit så stora nu så dom inte tycker det är så kul att vara en hel dag i pulkabacken.
När jag var liten så hoppade vi ifrån träden ner i snön som var så djup så vi nästan inte tog oss upp..
Jag red barbacka i strålande solsken på vintervägarna osv. härliga minnen..
Man blir glad av sol och snö ;)

Idag Gick vi in i dimman kan man säga..



Så här söt blir Teddy med rimfrost i pälsen :)



Bushund leker i snön :)



Änder nere vid hamnen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt, när det inte är Snö, om vintrarna, gnälls det för det! När Det ÄR Snö, som denna Härliga vinter, är det inte bra! De som inte trivs med Vårt Klimat kaan ju Emigrera, dit Vädret är EXAKT, Som de Vill ha det! Men, Finns det någon sådan Plats på Jorden??? Dagens Fråga kanske? Blir aldrig folk Nöjda? Varje Årstid har sin tjusning, tänk på det!!

2010-02-05 @ 12:41:18
Postat av: Jonnie

haha jo men bra e den, men visst de e ganska modigt att lägga upp den haha

2010-02-05 @ 15:11:01
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: emeliew

jätte fin blogg :)

2010-02-06 @ 14:13:45
URL: http://emiwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0