En rolig lista?

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
haha nej varför skulle man vilja vara något som är omöjligt att ändra på?
Skulle du vilja väga mer?
Herreguuuud ja verkligen!! ehhh.. nej så klart inte!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

hmm.. har ju två ex som hade pippi på att tömma bakom ryggen när dom drog och då blir man ju såklart arg..

Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Haha nej
Skulle du vilja dricka dig full nu?
NU! Är du inte klok?

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
nej men jag inbillar mig att jag kan det ;)
Kan du slicka dig på näsan?
nope
Kan du kolla i kors med ögonen?
ja jag tror det
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja,det hoppas jag
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
japp
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja om jag ska tex. jobba dagen efter

Kan dina vänner lita på dig?
Ja ,Självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp gillar inte att shoppa.. vet jag är konstig ;)

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Hmm ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja såklart

Har du ett syskon?
en biologisk tvillingsyster och 6 plastisar
Har du någonsin haft sex med någon?

hehehe..aaaa

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja det tror jag
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
njae ….
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
nej
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej aldrig i livet
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
japp
Har du haft sex med mer än tre personer?
ja men inte på en gång ;)
Har du ljugit på någon fråga än då?
nej jag brukar inte roa mig med att ljuga även om jag bor i Oxelösund =P

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?

Sandra
Vem älskar du?

Min familj och djur
Vem hade du senast sex med?
J
Vem är den bästa artisten?
Varierar
Vem pratade du senast i telefon med?
Nån korkad försäljare som inte hörde vad jag sa för att jag är hes :)
Vem har du en liten crush i?
Måste jag räkna upp alla otrogna killar här nu?

Vem är snyggast i världen?
jag såklart!!! haha vad hade ni förväntat er för svar?
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mina barn
Vem är snällast i världen?
Min hund

Vem är din bästa kompis?
Hunden såklart ;)
Vem vill du prata med?
mina barn?

Vem sov du med senast?
sabina,Teddy och Baccardie ;)
Vem såg du full senast?

Hmm.. var nog när min kompis blev av med väskan ca. 3-4 v sedan

Vem vet allt om dig?

Det finns nog ingen just nu som vet allt om mig

Vem kysste du senast?
J (dax att hitta en ny secret lover haha)
Vem kramade du senast?
Mickis
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill..
Vem kan du berätta allt för?
Sandra hon är bäst!

Vem hatar du?
Ett ex

Vad blir ditt namn baklänges?
Akirlu om ni nu måste ha det i skrift

Har du gjort en snöängel i år?
självklart

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
4 dagar
Har en dröm gått i uppfyllelse?
haha nej
Tycker du att sengångare är söta?
nej
Har du någon gång testat karate?
ja på larv haha
Första sporten du gick på?
måste väll ha varit ridning
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes
Vad längtar du mest till just nu?
SOMMAREN
Hur gammal har du tänkt bli?
åfan kan man bestämma det i förväg?
Har du haft vattkoppor?

japp
Vad drömde du inatt?
Måste mot min vilja erkänna att det var om en kille jag känner men det var en väldigt konstig dröm så bli inte stöddig ^^
Vilken tv-serie är bäst?
TV går det att äta?
Vad åt du senast?
Rostmackor
Höga eller låga strumpor?
har bara strumpor när jag går ut utomhus

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att bli så sjuk så jag inte kan ta hand om mina barn...
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Orkar inte springa upp och kolla

Bikini eller baddräkt?
bikini

Snyggaste läraren?
finns sånna?

Är du mörkrädd?
det händer
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
ehh..näääee.. ja såklart!
riktig gran eller plastgran?
riktig gran

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt
Godaste drickan till frukosten?
kaffe
Vill du bli president?
nä varför skulle jag vilja det?
Duscha eller bada?
duscha
Har du gråtit i skolan nån gång?
har inte alla gjort det?
Hur tar du dig till jobbet?
går,cyklar eller buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
japp har varit punkare när jag var runt 14 en kort period.. haha
Sjunger du på toa?
nope

Vilken färg har din jacka?
röd

Använder du långkallingar?
nej
Är du höjdrädd?
Ibland

Vilket land vill du åka till?
många
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Nått kul på en blogg
Vad ska du göra NU?
äta kyckling,ris och currysås *mums*

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja ibland så

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning, fråga mamma?
Vad åt du senast?
känns som jag har svarat på den här frågan redan.
Har du fått någon komplimang idag?
nej
Har du varit med i en rättegång?
nej

Är du polare med grannarna?
haha nej och kommer inte bli heller :)

Vilka språk talar din mamma?
tyska ,svenska, engelska .
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
öronen
Suger det här?
ja lite

Har du varit på stranden?
ja såklart jag BOR där på sommaren ;)
Har du haft en stalker?
jag har...
Har du varit på ett party?
ehh.. ja såklart
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
jaha vad kul
Har du varit utomlands?
japp
Har du sett din bästa vän naken?
ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har bara varit på mitt eget och det var inte så mkt at hurra över

Var är dina syskon just nu?
hemma hos sig själva
Vad var den senaste drömmen du minns?
den har jag oxå svarat på redan
Vilken tid gick du upp i morse?
7
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
oki

När va du riktigt sjuk senast?
det var nog typ 4 år sedan då jag låg i influensan
Vem är den senaste kändisen du tog på?
mig själv *doh* såklart inte men dumma frågor får dumma svar.

Vad finns i din bakficka?
min rumpa?
Har du färglinser?
ja men använder dom inte
Vad gjorde du kl 2 inatt?

sov?

Vad är det första du gör på morgonen?
väcker Sabina
Vad ska du göra efter det här?
ÄTA!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Första vårsolen som visar sig här ska få en stor slängkyss av mig :P

2010-02-17 @ 18:20:13
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Ja, det råder inget tvivel om att jag måste fixa en redig kamera inför denna våren :)

2010-02-17 @ 20:16:04
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0