Inget att skriva..

Jag vill inte göra ett tråkigt blogginlägg där det står att idag har jag gått upp kl. 7 med barnen och varit ute och promenixat i 1½timme med hunden (Träffade en annan hund så dom fick leka av sig lite) Fikat med Pia och snackat lite skit, pratat i telefonen och VÄLDIGT mkt har löst sig vad gäller framtiden!
Detta kommer bli ett bra år! (För fler än mig!)
Ställt mig på mitt Wii fit som jag bytt batterier i handkontrollen på bara för att upptäcka att grejen man står på behöver nya batterier!!
Är det inte meningen att jag ska börja träna igen efter mitt långa uppehåll pga. att läkaren tyckte jag skulle vara utan järntabletter ett tag vilket gjorde att jag blev trött som satan i gatan igen.
(Det där lät som en dålig bortförklaring)
Men jo jag är pepp så jag körde 50 situps istället (imorgon blir det 60) haha

Sen så har jag hunnit med att spela lite oxå eftersom jag är en nerd.

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Annica

Kör på!! ;=)

2010-01-19 @ 00:27:05
Postat av: Henrik Olsson

För egen del så känns det allt oftare som att jag inte har så mycket att skriva om. Ibland sitter man framför datorn och tittar tomt på skärmen - "Men va fan - något måste jag ju ha att skriva om!?" Men, nej... Men jag brukar bjuda på väldigt vardagliga inlägg i brist på bättre :P Skriver jag inte i bloggen kanske folk tror att jag dött. Eller hoppas på det ^^

2010-01-19 @ 12:28:44
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0