Kallt ute

Fy idag har vi 18- här och jag höll på att dö nästan när jag gick ut med Teddy!
Jag sov till 11.30 idag och Teddy har tydligen bara försökt att väcka Sabina nu på morgonen genom att "rengöra" henne grundligt överallt där han kom åt.. haha
Undrar om han tänker så att om hon vaknar så måste matte oxå gå upp?

Idag busade han lite med kopplet igen vilket han brukar få göra när vi går sista biten upp för gården och det har han inte gjort sedan nyår så det är skönt att han verkar återställa sig efter Nyårshelvetet.
Men det lär väll märkas hur hjärtat mår när Nathalie kommer på fredag för när hon dyker upp så får han tokspel :)

Nu ska vi äta frulle här!



Så här kan man oxå se ut :)

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Frukost? =P Själv drack jag min frukost vid 3-tiden i morse =)

2010-01-05 @ 13:18:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Oemotståndligt RAR, Vilka Ögon! <3

2010-01-05 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0