Lite sent..

Men jag tänkte uppdatera när jag fått fotona ifrån Nathalie men nu orkade hon inte ladda upp dom ikväll så jag får väll lägga upp bildbevis imorgon :)
Igår så gick jag hem till Pia i Ramdalen i mina snygga termosar och var jätteuppsminkad av Tessan som läser till makeupartist/nagelterapeut typ.. (Det var svinkallt och jag hade klänning så vad gör man?)

Det var jag,Johan och Pia som åt jättegod Thaimat som Pia lagat och vid 21.20 kom Johans kompis och körde oss ner på stan och det var ganska dött på krogen men vi gav det en chans eftersom vi var rätt glada i hatten ;)
Tex. så var ett enda bord upptaget och vi diskuterade högljudt om vi verkligen skulle få plats och sen när vi satt oss så ställer sig Johan upp och säger..
- Vänta här jag kommer strax tillbax jag ska bara kolla om det är nån jag känner här!
Och så gick han runt ibland dom tomma borden!! haha

Men runt 23 som blev det proppfullt och vi hade skitkul som vanligt tills Johan och Pia helt plötsligt försvann och det kommer fram en kille till mig som säger att jag är skitsnygg så jag frågade honom..
- Har du flickvänn eller vad har du för problem?
Han bah.. nä jag sitter inne!
Jag frågade såklart för vad och svaret blev "ekobrott" haha

Vet inte om det var ett påhitt men han var bara 22 och han trode att jag var 25 så jag var tvungen att tala om att jag faktiskt hade 4 barn och var 37år och det trode han inte på så han hämtade en kompis och bad han avgöra min ålder och han sa..
- max 25.

Så jag visade mitt pass.. o han bah.. vafan hur gammal är man när man e född 72!?
Ofyfan du är assnygg.. bla bla bla
Så jag kontrade med att ja men du är säkert full!
hahahaha

Sen såg min skyddsägel till att jag kom hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0