Skön dag

Idag började tjejerna skolan igen och det var riktigt skönt att vara helt barnfri några timmar igen!
Jag gick min långrunda på Femöre med Teddy som fick rimfrost på hela bröstpartiet av allt springande :)
Vi mötte jägare i skogen och även om man blir lite full i skratt så kan jag inte låta bli att känna obehag när jag ser vapen..usch.

Lite kul var oxå att våran katt följde med oss ner till en stor korsning och valde att inte följa med över vägen men så när vi kom gåendes en timme senare på andra sidan då kom han skuttandes!
Då hade han suttit och väntat på oss.. gulligt!

Sen så har ju den här dagen varit typ 5 timmar längre än vad den har varit på lovet så jag har hunnit med mycket här hemma oxå :)

Sen så var det meningen att jag skulle träna lite på mitt Wii Fit men batteriet dog!

Nu ska jag natta två jättetrötta tjejer här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0