Snart bikinisäsong!

Idag har vi varit och fikat med Pia på bibblan på eftermiddagen.
Och nu ikväll så har vi plockat undan allt julpynt och haft kvällsmys med resterna av pepparkakshuset och det sista julgodiset,knäckt nötter och druckit glögg fast det var det bara jag och Sabina som drack och nu kan hon inte somna! haha

Imorgon är det dax att ställa sig på vågen tror jag så man är iform igen till bikinisäsongen! ;)
(tar typ 2 veckor)

Jasmine har en killkompis här den här veckan som kommer ifrån Västergötland och Sabina gick omkring här och fnissa åt han sen viskar hon..
- Mamma villket land kommer han ifrån för han pratar så konstigt!

hahaha

Kommentarer
Postat av: Annica

Det SKA Komma från, just Det! Sabina!! Hon är ju bara såå GO

2010-01-05 @ 00:45:14
Postat av: Katarina

Jasså, julgrejorna är redan borta. Jag får smyga bort vårat för lillkillen blev så ledsen när han såg att jag började plocka bort tomtarna. Helst skulle han vilja ha tomtar året runt. Lycka till med färden till bikinisesong, en annan tar det ca 7 mån ;-)

2010-01-06 @ 16:55:40
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Katarina

Sv. Jodå, jag använder allt min. Speciellt om jag känner mig stel, eller har svårt att sova. Då är den toppen :)

2010-01-06 @ 21:10:48
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0