Svinkallt

Nu har jag precis käkat frulle efter en timmes promenix i skogen.
Jag kan ju säga att mina lår som var illröda nu börjar tina upp.. dumt att inte ta termosarna kanske ;)

Idag måste jag köpa nya batterier till wii kontrollen så jag kan köra igång med träningen igen fast jag känner ingen som helst press.. Tar det när jag känner för det och har tid.
I mitt förra förhållande hade jag en enorm press eftersom killen jag var ihop med ständigt talade om att han bara gillade vältränade tjejer och riktigt föraktade tjocka människor!

Nu ska jag ut i kylan igen och hämta Sabina :§

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj hur tjock var du då?

2010-01-13 @ 15:06:45
Postat av: Ulrika

haha... jadu jag har aldrig varit direkt tjock jag vägde 3kg mindre än vad jag gör nu när jag var tillsammans med honom men jag var livrädd för att bli tjock!

Han är en sådan människa som får en att känna att man inte duger hur man än är eller gör..

2010-01-13 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0