Teddy gästbloggar!


Idag när jag tagit med mig mina barn och matte till skolan och skällt på barnen för att hon skulle låta dom gå någon gång (hon tror att jag skäller för att jag inte gillar ordet "hejdå") så gick vi runt parken och mötte mina två småpolare som tror dom är störst på jorden och jag gjorde som vanligt..
Tittade upp i himlen ^^
Men då hoppade den minsta lilla skiten fram och bet mig på nosen så då vart jag arg!
Fattar ingeting alls för jag fick beröm av min favvomänniska!??
Dom dilla nått om att det var på tiden att jag sa ifrån men jaja skit i de..


Sen gick vi ut igen till skogen på Femöre! ME LIKE A LOT!
Jag är utsatt till att ha första span på rådjur så det e ett ganska tufft jobb!



Det gäller att ha ögon i nacken..



Inget där..



Shh.. Hör nått!?



Nähä det där var visst en båt..



Shit bäst att ducka det kommer en annan hund!



Jaja bla bla jag vet att det är vackert men jag vill busa!

Ps. matte tycker jag blir söt med rimfrost i pannan men jag tycker jag ser fjollig ut!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Teddy är riktigt fin :)

2010-01-13 @ 18:43:57
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Chess o Matte

Duktig hund, Teddy, Du kan ju t.om Engelska! Bus i Snön, De E söt men Rimfrosten<3<3<3

2010-01-13 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0