Terror på Facebook!

På senaste tiden så har det ju gått runt en massa kedjebrev som man ska sätta i sin status på Facebook och jag tycker det är ganska löjligt..
Först var det bh färg, sen sängstl och nu ska alla tjejer vara fisk!?
Fisk lixom jag skrattar så jag dör.. sen får ni tänka själva ;)

Nu går den här..

Klistra in detta i din statusrad om du känner någon som har eller har haft cancer! Det vi vill ha år 2010 är ett botemedel! 93% kommer inte att kopiera och klistra in detta, kommer DU göra det?

Jag tycker faktiskt den är lite osmaklig..

Så jag ändrade den lite ;)

Klistra in detta i din statusrad om du känner någon som har eller har haft en vän! Det vi vill ha år 2010 är att alla ska älska varandra och fred på jorden! 93% kommer inte att kopiera och klistra in detta, kommer DU göra det?


hihi tror ni den kommer gå hem?
Och kom ihåg!
Jag skrev den för snart hittar du den hos just dig!! =P

Kommentarer
Postat av: C

Hej hej, nu har jag dragit igång en frågestund hos mig. Så det vore jättekul om du ville kika in och ställa någon fråga :)



Ha en bra dag, Kram!

2010-01-13 @ 12:28:52
Postat av: Anonym

hade kanske varit lite enklare om du länkat ;)

2010-01-13 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0