Alla planer inför dagen gick i kras...

Först skulle jag sova länge men vaknade innan 8 och sen var tanken att jag skulle sola men den såg ut att utebli så jag slängde mig i solariet istället och sen storstädade jag här och poppade Lars Winnerbäck på tillräckligt hög volym för att slippa "fåglarna" utanför.

Sen var jag bortbjuden ikväll men dom hade viktigare saker för sig så vi ska grilla här hemma istället.

Teddy har hittat på lite nya hobbys nu när han har haft ont och inte fått så långa promenixer och det är bla. att stirra på kottar tills man kickar till dom.. himla roligt...
Och så lägger han sig ner och vägrar gå fast det inte kommer någon hund för det är ju himla trevligt att bara ligga i gräset och njuta av tillvaron och titta på omgivningen eller hur?

I slutet på Augusti ska vi göra en höftröntken, Vi får se vad den visar...



Min lilla knähund :)

Kommentarer
Postat av: Amelia

Vilken charmig bild! :)

2010-08-04 @ 23:08:10
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0