Äre varmt ellerrrrrr?

Idag har det varit varmt kan man säga men det är ju helt onödigt att börja snacka väder för det där vet ju alla redan ;)
Jag har badat två gånger idag! (Första gången för i år kan jag erkänna).

När vi kom hem ifrån stranden så grillade vi eftersom Nathalie åker hem imorgon..



Ser gott ut eller?

Barnen mumsade chokladbanan till efterrätt som man tillagar i folie :)

Nu ska vi kolla film och egentligen är ju favoritpositionen i soffan inlindad i mitt täcke med en kopp the men det hoppar vi över idag tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Johan Enström

Du grillar ju som en hel karl....ser gått ut och var det säkert också!

2010-07-14 @ 23:45:48
Postat av: Ulrika

Nä men jag äter som en hel karl! mat e gott ;)

2010-07-15 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0