En del är döva tydligen

Igår fick jag för ovanlighetens skull somna till tystnad men sen brakade helvetet loss i form av ett åskoväder utan dess like...
Fast tydligen finns det folk som inte hörde det fast det lät som ett bombanfall :/
Teddy for omkring och var helt panikslagen stackarn och sen sov vi till 10.30 :)

Igår levlade jag 70 med min 6e char i WoW och nu blir det genast lite segt mellan 70-80 för det tar ju en sån satans tid! Fast iof så är det en horde och questarna mellan 70-80 är ju helt nya för mig eftersom jag endast kört ally förut.
Ev. så flyttar jag över den till ally sen eftersom man numera kan göra så men vi får se..



Gissa charen ;)

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Men usch, är den stackarn rädd för åska :(

2010-07-29 @ 14:50:51
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: J U L I A

jag tycker att horde är bättre! ;)

vilken server kör du på? :)

2010-07-30 @ 10:46:44
URL: http://grrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0