Ojdå

Sov till 11 fast å andra sidan så var det ett jävla liv på gården som vanligt så jag somnade nog inte fören runt 1...
Men tisdag är ju en normal dag i en alkisstad att festa på så jag har förståelse för det.. verkligen...
Inte.

Idag skulle det bli sol och jag hade tänkt att gå ut på Femöre med Teddy som börjar bli lite rastlös eftersom han är satt "på vila" pga sin skada men han mår nog bättre eftersom han börjar bli rastlös :)
Men nu blir det kaffe så jag vaknar till sen blir det nog solariet och handla lite istället.
Har iaf mindre ont idag som tur är.

Vad hittar ni på när ni är barnlediga?
Jag kan säga att jag gör absolut ingenting för det är bara så skönt att vara själv för det är jag ju inte direkt bortskämd med fast jag saknar mina barn massor <3

Kommentarer
Postat av: Mirka

sv: Nej inga fönster har varit öppna, men hon kan ha smitit ut genom dörren när jag gick ut med hunden mitt i natten och hela trapphuset var kolsvart så jag kan ha missat henne då hon själv är svart. Men hon är nu upphittad igen tack vare ena hunden som nosade upp henne :)

2010-07-28 @ 23:16:20
URL: http://mirkas.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Störd nattsömn är ingen höjdare! Hoppas att allt är bra med dig annars!

2010-07-29 @ 11:30:58
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0