Ett moget inlägg...

Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och det är så underbart och njutbart!
Barnen sover som små söta troll *pussar*

Solen skiner inte idag men det gör absolut ingenting eftersom vi cyklade in till Nyköping igår och satt i den underbara solen och käkade glass nere vid hamnen. (blev lite röd om min söta näsa)
Iof så regnade det på vägen in med det kändes rätt härligt att känna vattnen rinna i ansiktet när vi ändå såg solen i horisonten!
Vi shoppade loss lite bla. på HM där dom hade massor med fint åt barnen för 50kr plagget och så har jag och Sabina shoppat nya bikinis eftersom mina tuttar har vuxit ur den gamla.



Jag tog bort mitt ansikte för jag hade inga ögonbryn.
Lägg märke till att jag håller i mina kulor men jag kanske kommer att ta bort dom... (Vem vill ha kulorna dinglandes när man är på stranden liksom?)

Nu känner jag att jag misslyckades en liten liiiiiten aning med att vara mogen så jag avslutar här och fortsätter leva med att vara omogen men jag har iaf kul till skillnad från vissa andra.

Kommentarer
Postat av: Jonnié

haha visst va de haha

2010-06-22 @ 09:30:30
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Robin

Sv: Bredkäftad groda, haha! Jag hade inte kunnat välja orden bättre själv. Ser ut som han har en kvast i röven.

2010-06-22 @ 10:22:22
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: Johan Enström

Förstår att du inte är intresserad av kulorna, brukar oftast försöka dölja mina också när jag badar.

2010-06-22 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0