Grilla!

Igår grillade vi revbensspjäll och det blev supergott fast jag hade ingen vass kniv som vi kunde dela dom med så jag föreslog att vi skulle såga isär dom och då tyckte Pia att jag var en idiot!
Och eftersom jag har vant mig vid att inte bli kallad idiot 24/7 numera så kom det som en chock! ;)
Men medan jag satt vid datorn och frågade johan om han kunde ta med sig en vass kniv så tog Pia saken i egna händer...



Då passade det minsann :/



Jasmine tar alltid så snygga bilder när hon snor min kamera...



Johan B ser nöjd ut men sen fick han för sig att snorta salt...
Det finns filmbevis på det med det är så många humorbefriade jävlar som läser min blogg som inte fattar någonting som säkert skulle skrika att han är omogen typ ^^



Kajsa tittade in och hon skrattade så hon grät :D

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag vet faktiskt inte. Uppfödaren har inte hört av sig fler gånger... :S

2010-06-24 @ 11:51:10
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan!

Allt bra? :)



Ha en toppen Torsdag!! :D

2010-06-24 @ 15:10:41
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0