Höst?

Igår jobbade jag och eftersom Pia sa att det skulle vara fint väder för en gångs skull så hade vi bestämt att vi skulle grilla så självklart gjorde vi det när jag kom hem även om det där med vädret faktiskt inte stämde..
Men men...

Det blev både baconinlindade champinjoner fyllda med vitlöksost och lax med färskpotatis och kall sås.
Och machmallows till efterrätt!

Barnen åt kryddiga tjockkorvar.. se fotobevis nedan...



Jasmine och frida flippar ur...

Mickis envisades med att sitta ute för att det är sommar och vi äntligen har fått upp utemöbler..



Stackars barnet är utelåst...

Kommentarer
Postat av: Johan Enström

Lät ju otäckt gott...tur att det inte blev grisarsel :-)

2010-06-13 @ 12:35:07
Postat av: Ulrika

ja du kom ju inte ;)

2010-06-13 @ 13:09:57
Postat av: Johan Enström

Mansgrisen kanske dyker upp nästa grillning...om han får :)

2010-06-13 @ 16:47:32
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

jo jag gissar oxå på att det är så. Har även fått ett antal andra anonyma och skumma kommentarer som jag inte ens har idats kommentera eller godkänna. Får se om man ids ta tag i dom senare eller om man bara låter det vara nu, är ju rätt drygt då de intre ens vågar stå för sina ord.

2010-06-13 @ 22:56:55
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0