sol sol sol

Idag har jag fått mycket gjort :)
Först åkte jag iväg och jobbade några timmar på morgonen och när jag hämtat tjejerna på fritids så åkte vi till Stenvik och badade :)



På vägen till Stenvik så köpte vi J. Gubbar? jaja, men dom kostade ju bara 15 Laskar!
(Men vi köpte Polacker istället fast vi kan inte polska men vi skulle ju inte direkt snacka med dom)

Johan B. dök upp på Stenvik och bjöd oss allihop på glass men eftersom jag inte tål mjölk så sa Pia..
- Han köper ju säkert en isglass!



Men jag fick den här snygga gurkan istället!
(Bilden gör inte gurkan rättvisa)

När vi kom hem så packade vi åt Mickis som skulle ut på sjön och sova i tält med en kompis familj :)



Sen blev det bullbak!

Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Tack för tipset! Jag testade kromtabletter förut också och det fungerade ganska bra :)

2010-06-30 @ 14:08:34
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0