Bimbo!?

Jag är med i den här gruppen..

jag älskar rykten, dom berättar saker om mig själv som jag aldrig vetat!


Och så var det en som skrev..
- Sprid lite rykten!!!
Så jag kände mig tvungen att skriva..
- Jag är lespisk!!

Direkt så är där en humorbefriad jävel som tar mig på allvar! hahaha

Shit nu har jag spridit ut att jag är lespisk fast jag inte är det ;)

Nu ska det bli heeeeeeeeskt spännande att se hur fort ryktet går ^^
Och JA jag vet att ordet lespisk är felstavat men jag tycker den där stavningen passar bra in på min nya bimboimage som barnens pappas tjocka tant har gett mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg blogg :D

2010-03-30 @ 16:33:27
URL: http://blondieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0