Ett litet Bimbo inlägg

Barnens pappas sambo har ju gett mig ett nytt smeknamn.. Bimbo!
Jag är lite rörd över komplimangen faktiskt men blir samtidigt lite orolig.. Är hon lespisk??

Men nog om detta, nu ska jag äta frukost det blir champagne och räkor sen ska jag måla naglarna och färga håret för jag har EN!? mm utväxt och jag bah nästan dör av att folk ska se min riktiga hårfärg...SÅ PINSAMT!
Sen ska jag beställa det här


Jag beställer allt som kommer på mailen för dom som skickar vet vad jag behöver tydligen!



Yeek mår illa, massa fett!
Men för att peppa mig lite extra så gick jag med i den här FB gruppen!



Just ja till en annan sak så har då äntligen barnens pappa och hans sambo erkänt vad dom lider av för störning och lagt ut en bra förklaring till hur dom har behandlat hans barn och deras mammor!
Läs om det här <3
(Fast det ska ju stå pappan där det står mamman)
men som Nalle puh sa..

*Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat*

Fast i detta fall är det väll i hela hövve men men...

Ps. om hon nu skulle radera sitt lilla inlägg så finns det sparat, bara att hojta till så skickar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det måste finnas en grupp för allt på Facebook =P

2010-03-26 @ 13:09:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Facebook har sina fördelar - men det har min blogg också =)

2010-03-26 @ 15:18:34
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Rådjursvägens kossa

"Jag" är också helt blåst i huvudet!

2010-03-27 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0