Jag blev hackad...

Jag hade sagt upp lägenheten och täckt för ett stort hål i golvet med en bit tapet för att "beskitningsmannen" på Kustbostäder inte skulle upptäcka hålet och jag var jättenervös att hon skulle kliva i det när hon stod och rotade bland mina grejer som jag hade kvar i en jättedjup väggfast garderob.
Men det ringde på dörren så jag var tvungen att kolla vem det var så när jag gick tillbaka så mötte jag henne i dörren och hon hade jäkligt brottom och har en stor påse med sig full av mina rengöringsmedel!

Precis när jag upptäckte att hon snott dom ringer min mobil..
<<<<Hacker står det i displayen!
Jag svarar samtidigt som jag försöker hejda "besiktningsmannen" ifrån att sno mina rengöringsmedel..
- Hej jag är en hacker och jag har alla dina bankkoder och lösenord säger rösten!

Då ringde väckarklockan..

Dax att kliva upp!


Uppdate: I drömmen så hade jag mörkgröna medaljongtapeter och mörkgrönt golv och det är ju lite komiskt med tanke på att jag har vita tapeter i alla rummen här :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det var en suspekt dröm.. Skönt att det bara var en dröm iaf! =)

2010-05-19 @ 10:49:51
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Henrik Olsson

Det var väl för en gång skull skönt att väckarklockan ringde? :)

2010-05-19 @ 10:51:33
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0