Man blir ju full i skratt...

Jag blir ofta helt paff när jag möter folk irl som kommenterar saker jag skriver som om dom tror jag menar allt jag skriver på fullaste allvar..
Men ordet humor är väll svårt att fatta om man inte har någon..

Det finns ingen som orkar följa en blogg tex.som bara handlar om någons tråkiga liv så jag skriver sånt som jag skrattar åt och hoppas andra gör det oxå och med mellan 150-200 besökare minst om dagen så är jag nog inte allt för tråkig..
Ibland skriver jag mer personligt som nu men jag berättar inte allt vi gör för det har inte allmänheten med att göra och detsamma gäller Facebook.

Men jag skrattar åt folk som kallar mig bimbo osv. bara för att dom tror att jag menar allvar med allt jag skriver men till er kan jag bara säga... Idioter ha lite kul istället för att snacka så satans mycket skit!

Hoppas det stör er att jag har roligare än ni =P

Men jag tror knappast ni vill byta med tanke på hur mkt jag får kämpa för allt jag gör och utan en gnutta humor så hade jag inte klarat det.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha ja det har hon verkligen!

2010-05-07 @ 13:44:34
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Annica

BRA!! Det stämmer ju till 100%! Dessutom, har hela skocken det bättre utan, 5-Minuters, Losern!! Kram till Alla i Familjen, både, med o utan JACKOR! <3

2010-05-09 @ 20:54:56
Postat av: beciell - humor & ironi

ja det är trist när folk tar allt man skriver på allvar och dumförklarar en.. fast det är ju eg. sig själva dom dumförklarar då =)

2010-05-10 @ 01:39:53
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0