Baccardie gästbloggar lite..

Tjaba tjena hallå!

Jag har bytt hus!
Jag trivs finfint här och har ett eget uterum som det flyger fåglar runt, så där brukar jag sitta och spana! (matte kallar det för inglasad balle).
Vi har en dörr där alla går ut och där har jag varit och kikat och fy farao DÄR ÄR DET FARLIGT SKA NI VETA!
Så nej bättre att stanna inne.



Här brukar jag sitta och chilla och när matte ser lite för avslappnad ut så puttar jag ner saker framför saken med rörliga saker som hon envisas med att sitta och glo in i.. hehe



Det här är min kattpelare som anlände flera dagar efter att jag bytt hus och då blev jag överlycklig och sedan dess så dödar jag alla händer och prylar som vågar röra det.

Matte säger att det kommer på film snart...

Kommentarer
Postat av: The House Of Wise

Underbart inlägg! Själva har vi en riktig stage diva vid namn Ataris som ses i de flesta av våra vloggar!

2010-11-06 @ 15:57:13
URL: http://houseofwise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0