Baccardie ger yogatips

Tjena nu har jag värmt upp här hemma!
Har en racerbana mellan min klöspelare-genom väggen man kan gå igenom- över mattes säng- krock med fönster-tillbax över golvet- bromsar upp på hallmattan med en halv skruv och vidare till köket och slåss med lite stolar och ibland hamnar det visst en fot i vägen... (helt oskyldig till det).

Sen mitt yogapass för att tänja kroppen och få fina former!
Allt du behöver är ett element.



Först bensträck åt sidan, se till att tänja regält!



Sen båda tassarna rakt ut åt sidan.
Oups jag höll på att trilla ner! (Just denna övning är direkt livsfarlig om man inte passar sig).



Sen sträcker du ut kroppen.. se till att sträcka ordentligt på halsen!
Det ska kännas i njurarna.



Glöm inte sträcka ut klorna!

Efter detta är du stark som en oxe och klarar av nästa del hur enkelt som helst!



Armhävningar! (ja eller tasshävningar då).

Glöm inte mattes tävling!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha du är bäst mamma ^^

2010-11-17 @ 14:47:34
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0