Dagen då ;)

Nu har A varit här och först fikade vi såklart eftersom jag bakat en sockerkaka som faktiskt blev riktigt god och lyckad otroligt nog.. haha



Den blev lite sned bara för jag tappade den när jag skulle skjälpa upp den :)

Sen gick vi ner på stan och var en sväng in på bibblan och pysslade lite och sen in en sväng på Kvantum och handlade till maten..
Efter maten så spelade Sabina trumpet i aulan på sin nya skola och tyvärr så blev filmen alldeles för mörk :/

Sen satt vi och väntade på bussen på badhuset och då drog A historier om när han träffade massa kändisar förut när han var kändis tex.Lady gaga..

- jag satt på en bar i (ngt varmt land kommer inte ihåg vilket). och då kommer Lada gaga fram och säger ..
- Ursäkta kan du flytta på dig?
Då hade han svarat ..
- Nej det här är min stol Lady gaga så du kan stå där och gaga!

osv. Vi skrattade så vi dog nästan ;)
Barnen gick nog på det och han är deras nya idol nu tror jag.. haha

Glöm inte min tävling!

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

fin blogg :)

allt bra med dig?

kramar

2010-11-19 @ 00:02:10
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0