Dagens träning

Idag tränade jag själv eftersom jag ville bli klar tidigt och körde på som f*n eftersom jag inte hade någon att snacka skit med ;)

*15 crosstrainer.
*5 omgångar situps med 5kg vikt.
*5 varv cirkelträning.
*20 min powerwalk och idag ökade jag till 7 första kvarten sen fick jag ont i ena benet och körde uppförsbacke i 10 min trots att det gjorde ont.. men är man envis så är man =P

Nu har jag precis ätit min hemmalagade brunsås med potatis till frulle!
Rester ifrån igår och jag var inte sugen på mackor.. haha

Ikväll kommer Nathalie, Det var 3 veckor sen hon var här så det ska bli mys att ha henne här :)

Glöm inte min tävling som avslutas den 1/12!

Kommentarer
Postat av: prettyjunkie

sv; Så härligt, det är bara bra med mig lite trött bara

Tack :) jo men det har alltid varit ett stort intresse för mig att hålla på med film, så någon gång måste man ju börja.

Kramar

2010-11-19 @ 11:23:54
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0