Idol?

Nu kollar vi Idol såklart fast det bästa med idol är ju cirkus möller i pausen ;)
Och då äger ju "flickorna på klitteholm" jag höll på att spotta vin över halva Pias vardagsrum förra helgen!

 

Asso shieeeet va myckeeee poomfriiite... (mitt nya favvo uttryck).

Ja iof så kan man ju kolla på idol för Olles skull oxå han är ju grymt snygg..

Igår så nämnde min date att han kände honom irl och då vrålar Mickis och Sabina i munnen på varandra..

"MAMMA ÄR KÄR I HAN OCH TYCKER HAN ÄR ASSNYGG!!!"

Han vill konstigt nog ses igen efter allt vi utsatte honom för.. haha

Asso shieeet han kanske är en bra kille?

Han pallar nog inte med min sjuka humor iof ;)

 

Glöm inte min tävling!

 


Kommentarer
Postat av: nadia

Haha, jag börjar fnittra lite lätt hysteriskt bara jag tänker på cirkus Möller.. Sjukt bra!

2010-11-19 @ 21:03:12
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ett gott skratt förlänger livet :)



Sv: Ja, den här typen av träning är bra på många sätt eftersom den bla bygger upp muskler på ett skonsamt sätt :)



Ha en fin dag!

2010-11-20 @ 09:15:26
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0