Igår då...

Igår var jag och Pia bjudna på party i Nyköping hos Johan :)

När vi kom till nyköping så släppte Johan av oss utanför sig och gav oss förtroendet att gå in själva.. hehe
Sen åkte han och hämtade Kamulla och Hans och då passade vi på att gömma lite grejer och flytta runt på en massa saker och så försökte vi knäcka Johans lösenord på hans dator oxå men det lyckades vi inte klura ut :/
Lite synd för vi hade ju tänkt att Facerapa honom på Facebook lixom..

Sen åt vi jättegod mat och drack vin och hade kul men så fick vi för oss att gå ut och då lyckades Johan att stänga taxidörren över min hand och den gick helt igen ^^

Fast jag hade ju lite tur för jag har två sår och är blå och handen gör ont men det kunde ha blivit mycket värre.. haha
Och som Pia sa..
- Du ska fan inte ha händer eller iaf inte fingrar!

Det är bara att hålla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0