Sjuka tankar?

Jag fick en kommentar..
Jag brukar inte svara på sådana spamkommentarer men jag brukar kika in på sidan och just den här sidan var ju lite kul :)
Man ska skriva in sina sjuka tankar och jag får ju svårt att välja då för jag vänder ju det mesta till sjuka saker.. haha

Ett exempel.


"Tanken slog mig, killar växer aldrig upp. Jämför en 5 åring med en 50 åring och du finner faktan att båda fortfarande springer omkring nakna, frågar när maten är klar, vill mysa konstant och gnäller över varenda jävla sak som inte går deras väg! PS. jag är inte feminist.!

Så sant så :)

Kika in här och skriv ner dina sjuka tankar!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: då får jag lita på dina barn då! :)

2010-11-12 @ 13:45:20
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0