tränat osv.

Idag kom vi iväg riktigt tidigt och tränade i 1½ timme som vanligt och när jag kom hem så hade min dator bestämt sig för att flyga vidare :/
Jag som satt och funderade på att spara ner saker på skiva igår för jag tänkt försöka installera om skiten!
Nu gick det inte ens att komma in i datorn på felsäkert läge och nån jävla iq befriad idiot har snott min recovery skiva som är värdelös på alla andra datorer eftersom den bara funkar med min nyckel.. haha (finns idioter till allt och jag har tydligen haft en sån i mitt hem, usch!).
Lämna tillbax den du vet vart min brevlåda bor!

Men jag har iaf lyckats få igång datorn nu med en annan skiva även om det krävdes lite meck och omvägar för att över huvud taget komma in i datorn men men man lär så länge man lever ;)
Menar denna dator var ju stendöd enligt mitt ex. som då kallar sig datortekniker och jag fick ju igång den fast det tydligen var helt omöjligt och ja nu har jag lyckats igen.. mohaha =P

Fast det är klart.. jag ska ju inte ropa hej än ;)

Sen så gick vi ner till stan när Sabina och Mickis slutat skolan för jag skulle klippa mig och dom fick handla till pepparkakshuset..
Det blir mycket intressant handlat när man låter dom hållas kan jag tala om...

Sen fick vi gå hem i snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0