Dåligt bloggat

Igår fungerade blogg.se som en påse nötter ungefär så jag struntade i att uppdatera så mkt och dessutom var jag apatrött :/
Dissade till och med utgång med 4 tjejkompisar fast egentligen hann jag inte göra mig iordning för att alla ringde hela tiden!
Satt i telen från 19 till 22.30 igår med flera olika... haha och jag som inte är en "telefonpratare".

Tex. så har Johan bestämt att jag ska bli ihop med en av hans arbetskamrater ... Och Johan E är skitsnygg i svart så Johan du ska köpa svarta skjortor så du vet ;)

Nu hoppa i duschen och sen gå till Netto och handla.

Kommentarer
Postat av: Johan Enström

Om det är Johan.B som tycker det så blir jag lite tveksam faktiskt.

2010-10-09 @ 15:50:26
Postat av: Ulrika

hahaha neeeej det var Helena som tyckte det :)

2010-10-09 @ 16:14:50
Postat av: wilma

hhej! :-) fin blogg!

kolla gärna in min och läs följ och kommentera :-)

kram wilma

2010-10-10 @ 10:31:22
URL: http://wilmalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0