Insplanet

Behöver du jämföra elpriser, försäkringar se över dina lån eller byta bredband och telefoni?
Då är insplanet en sida som du bör besöka för där hittar du allt.

Sidan är väldigt enkel att använda och du fyller bara i dina uppgifter direkt på sidan och så får du fram det förslag som passar dig bäst.

Tex. om du ska byta elbolag och behöver kolla upp olika elpriser så gör du så här!

Du fyller i om du bor i tex. hus eller lägenhet, förbrukning och ditt postnummer och du kan även välja miljövänliga alternativ.
Sedan klickar på fortsätt och då får du fram en hel del förslag med det billigaste alternativet högst upp :)
Du klickar på det bolag som du tycker verkar bäst och fyller i dina uppgifter!
Dina anläggningsuppgifter och nätområdes ID hittar du på din elspecifikation eller på ditt elavtal som du har idag.

Sen är det klart!

Jag har halverat min elkostnad med hjälp av en sån här sida och fick även upp mitt nya bolag som det billigaste när jag sökte här så jag kan verkligen rekomendera er att ni provar.

Jag testade även att söka på bredband/telefoni och fick även där upp det jag har idag som billigaste alternativ så nu vet jag att jag inte behöver byta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0