Kallt som satan

Idag gick katten ut och for lika snabbt in igen och nu har han frispel och far omkring här som ett skållat troll med kolsvarta ögon :)

Till "Sanningssägaren" som lägger näsan i blöt där borta i hörnet kan jag tala om att jag inte har fått något förbud om att min katt inte får gå ut faktiskt eftersom att han är van vid att gå ut och det är djurplågeri att stänga in en sån katt och dessutom så river han sönder inredningen om jag skulle låsa in han.
Och dessutom så kan man inte säga åt en granne att låsa in katten när alla andra får ha sina katter ute.
Och som dom oxå sa "det kan ju komma katter ifrån villorna som ligger runt om"

Fast lite cool är du ju som kan sitta där borta i ditt hörn med en kulle imellan och veta en massa saker eller så är du jäkligt ocool som sniker utanför mina fönster ^^

By the way som en släkting till dig skrev "Men samtidigt så älskar jag yttrandefriheten och åsiktsfrihet och varje person borde få bestämma över sig själva. Så frågan är, vad tycker du?"

Tydligen så borde du lära av sonen som verkar smartare...

Själv så råkar jag veta att jag har både yttrandefrihet och åsiktsfrihet i min blogg efter ett litet samtal med polis.

Nu ska jag svassa iväg och träna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0