Snoppar överallt

Förra helgen var jag med min stora dotter Nathalie och hennes kille och storhandlade och när jag skulle plocka potatis så hittade jag ju såklart en som såg ut som en snopp så jag sa ju det högt och då var det en tant som tittade jätteargt på mig så då sa jag att jag tänker bara plocka potatis med snoppar!
Killen som stod bakom tyckte det var jättekul ;)
(tanten höll på att krevera)



I min fantasi så såg denna ut sen en snopp...



Den här oxå fast när jag tittade på den igen så föreställer det ju ett ansikte :)



En fågel?



Hur detta blev en snopp det vet jag inte...

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

Har dagens blogg :)

2010-10-03 @ 11:25:21
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0