Vad är det för fel!?

På vädret!?

Det regnar och blåser och jag är trött för Sabina har drömt om Teddy inatt, Hon har legat i min säng och ropat att vi dödade honom och att hon vill att han ska komma..
Samtidigt som hon slår runtomkring sig med armar och ben..

Nu ska jag ge mig på att rensa ut min garderob och packa ner kläder jag inte kommer använda innan flytten..
Jag har en hel del kläder som ligger "ifall jag blir så smal igen så jag kan ha stl. 146 i byxor" dom borde jag skicka iväg på Nathalies bloppis för jag vill inte ens bli så smal igen för jag trivs ganska bra med hur jag ser ut nu och vem vill ha en planka?

Kommentarer
Postat av: Sandra Larsson

Hej och tack för din kommentar i min blogg! ha en bra kväll! Sandra

2010-10-19 @ 19:48:38
URL: http://mittlivitankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0