Buss sex och vilda musar på grönan!

Igår åkte vi med Johan och Johan till Grönalund.
På vägen dit såg vi buss sex!



Självklart ringde jag upp Johan B i den andra bilen och sa.

- Vi ser buss sex.
Johan- Skojar du med mig!?
- Nä
Johan- Ser ni buss sex!??
- Ja!
Johan- FY FAN VAD COOOLT!
- aaaa :D

Han blev lite lite besviken när jag visade bilden ;)

Det första Johan gör är att springa raka vägen till singelkön när vi kom till grönan.



Så här såg han ut när han klev in...



Och så här när han kom ut!
Man blir ju lite nyfiken över vem han mötte där inne eller hur?

Sen drog jag och barnen till Vilda musen (åk inte den).



Då ringer Johan B och säger - Vart är ni!?
- Vi är vid vilda musen!
Johan- VA!? ÄR NI VID VILDA MUSEN!
- AAA
Johan- JAHA! VI ÄR I DEN!

(Låg nivå, Me like... haha).



Johan E och hans son passade på att slå på stort och köpte den här dyra chokladen för 50kr!
Christoffer sa att den var ovanligt god och tur var väl det.



Här åker barnen karusell precis innan vi åkte hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0