Hämtat urnan..

Idag hämtade jag Teddys urna hos veterinären och det kändes hemskt skumt att bära hem honom igen.
Men barnen ville ha det så och nu måste vi komma överens om hur vi ska göra med askan..
Jag vill sprida den ute på Femöre eftersom han älskade att vara där ute och barnen tycker att urnan ska stå kvar här hemma för han älskade ju oss och att vara här..



Ingen kan förstå hur mycket jag saknar dig Teddy



Det här fotot tog jag den dagen du trillade och slog dig och du hade jätteont men endå så var du så här sprudlande glad för du var på en plats som du älskade..
Nu var det ju inte därför vi fick ta bort dig men det var den här dagen som du gav upp och slutade kämpa mot det onda :(
Det är så tomt utan dig och det går inte en dag utan att jag gråter..

Kommentarer
Postat av: Annica

ULRIKA! Låt Urnan stå, en tid, för barnens skull, När deras sorg lagt sig, Sprid då Askan, där du vill, dvs på 5-öre! Har själv 2 urnor stående, vet ej, vad/hur jag ska göra med dem. Jag Känner Oerhört med er HELA Familjen! TröstKram/Annica

2010-09-23 @ 12:44:44
URL: http://urverkligheten. blogg.se/
Postat av: Annica

Ulrika! JAG Förstår!! Det kan DU lita PÅ!! Mist flera Djur/Bästa vänner, Det är Fruktansvärt! Jag känner med dig!!!

2010-09-24 @ 01:55:57
URL: http://urverkligheten. blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0