april april din dumma sill!

Jag lurade flera stycken igår med riktiga värstingskämt.. haha
Dom jag umgås med vet att jag hatar folk som ljuger och är en väldigt ärlig människa så självklart gick dom flesta på vad jag sa :D

Här kommer några sms som jag skickade iväg..

* Till pia skrev jag att jag börjat data exet igen och hon gick på det och ringde upp mig och var en aning upprörd så jag lät henne hållas en stund tills jag avbröt henne med "april april"
Nu ska hon döda mig :/

* Till Johan skrev jag att jag träffat en kille som inte betalat hyran så han hade blivit vräkt och skulle flytta in hos mig och så frågade jag om han kunde hjälpa till att bära!
Javisst självklart gör jag det blev svaret så jag svarade att jag var på jobbet och han stod ute i regnet med sina grejer.. osv.

* Till en annan kille skrev jag att jag knutit upp äggledarna och att han nu skulle bli pappa och fick svaret "vet datumet ;)"  så jag spelade med och svarade "jasså närdå?"
1.a april blev svaret så han var inte så lättlurad ..haha

* Till johan B skrev jag att jag skaffat en pitbull (stavade med två tt) och fick inte svar fören imorse..
"pitt...bull...hi hi 45cm... hi hi hi... pitt...pitt..hi hi hi...45 cm... hi hi hi"
Jag tror att det svaret var en pik för min dåliga humor ;)

Här i bloggen skrev jag ju att jag köpt hus men jag tror ingen gick på det för jag fick inga kommentarer iaf :)

På Facebook skrev jag att jag just kommit hem ifrån polen med nya tuttar och på en kvart så fick jag 3 mail ifrån killar som ville se dom!?
Plastik is fantastik eller? jösses... ^^



Sen gjorde jag ett sista försök med kille nr 1 (man måste ju passa på att ljuga då man får lixom).
Jag skrev att jag vunnit 10k i spelet för det är gamebling weekend! :)
Fast han gick inte på det heller ..haha

Kommentarer
Postat av: Monica/handbruten

:D Vilken härlig humor du har! Jag blev inte lurad en enda gång. Men jag träffade ingen och pratade heller inte med någon. Så....

Trevlig helg!

2011-04-02 @ 20:31:20
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0