Glad påsk?

Nja inte för mig iaf..
Hade nog kunnat vara utan den här dagen ärligt talat..
Utan barnen finns det ju ingen mening med det.
Har inte ens påskpyntat i år.

Det ända roliga som har hänt idag var att jag blev kallad MILF av ett gäng killar som var väldigt unga..
Skrattar iof mest åt att dom skulle bara veta hur gammal jag är egentligen :)
Sen mötte jag en labradorvalp som vägrade röra sig ur fläcken och följa med matte för att han tyckte att han skulle titta på mig och ägaren sa att jag hade en aura som talade om för hunden att jag var hundmänniska så nu har vi löst gåtan om varför alla hundar tittar på mig! haha

Sen så har jag hittat mitt favvospel till iphonen ifrån AMIGA tiden!



Nicky Baum! ♥

Har försökt hitta det till pc men aldrig lyckats få ordning på det men på iphonen funkar det som det ska och musiken är den samma!
NOSTALGI på hög nivå! :)



Kommentarer
Postat av: julia

sv: Jatack! :D

2011-04-24 @ 11:03:35
URL: http://maxphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0