Skönt med sovmorgon!

Tänkte jag igår kväll eftersom jag inte har några barn hemma så jag satt uppe till 1..
Och vaknade 8! ^^
Typiskt.. sov knappt natten till måndag heller pga.. ja vad vet jag...

Så nu sitter jag här med mitt kaffe och försöker bestämma mig för om jag ska gå en långpromenix eller bryta mitt vilolöfte ifrån gymmet denna vecka.. :/
Lutar nog åt gymmet för att det är inte ett dugg kul att gå utan sällskap..

Igår försökte jag få in Wow armory på iphonen men det funkar inte och det är ju ändå den viktigaste appen känner jag ;)
Den ligger säkert där på mobilen och skrattar ihjäl sig åt mig ^^


Kommentarer
Postat av: helena

fin blogg :)

2011-04-19 @ 10:33:46
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0